Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Pillars of Eternity ukaże się w drugiej połowie roku
Na Pillars of Eternity czeka naprawdę wiele osób. Nie chodzi tylko o ponad 70 tys. graczy, którzy wsparli projekt w październiku 2012 roku za pośrednictwem Kickstartera, ale także o wszystkich fanów klasycznych RPG-ów. Do tej pory studio Obsidian Entertainment regularnie informowało nas o postępach prac, nie ogłoszono jednak terminu premiery, poza enigmatycznym stwierdzeniem, że debiut nastąpi w 2014 roku. Niestety, dla niecierpliwych mamy złą informację – Josh Sawyer, główny projektant gry, powiedział w rozmowie z portalem Eurogamer, że Pillars of Eternity nie ukaże się w pierwszej połowie tego roku.

– Gra nie ukaże się wiosną.
– A latem?
– Także prawdopodobnie nie.
– Zatem gracze nie powinni spodziewać się Pillars of Eternity w pierwszej połowie 2014 roku?
– Tak, gra pojawi się później
– mówił Josh Sawyer Eurogamerowi.

W dalszej części rozmowy przedstawiciel Obsidian Entertainment tłumaczył, dlaczego deweloper nie jest jeszcze w stanie podać dokładnej daty premiery. Kiedy twórcy ogłosili swój „skromny” projekt z pięcioma klasami postaci (teraz jest ich 11), spodziewali się, że ze wsparciem w wysokości miliona dolarów, będą wstanie skończyć prace w kwietniu 2014 roku. Zbiórka zamknęła się w kwocie czterokrotnie wyższej, co przełożyło się na powiększenie skali projektu, a tym samym dołożyło autorom sporo nowych obowiązków.

Ciekawy jest fragment rozmowy na temat liczby pracowników Obsidian Entertainment. Otóż nad Pillars of Eternity pracuje obecnie tylko 20-25 ze 100 członków zespołu. Tuż po premierze South Park: Kijek Prawdy (4 marca), innej gry, nad którą pracuje obecnie Obsidian, część pracowników zasili szeregi osób pracujących nad klasycznym RPG-iem.

Na koniec informacja dotycząca finansów – do kwoty 4 mln dolarów, którą Pillars of Eternity zebrało na Kickstarterze, doszło do tej pory „co najmniej kilkaset tysięcy dolarów więcej”, którymi fani wsparli grę bezpośrednio poprzez jej stronę. Przypomnijmy, że tytuł ukaże się na systemy Windows, Linux i Mac.

Źródło:
"WildCamel" - GRY-OnLine
Klemens
2014-02-05 19:27:17
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow